Zombie

Usch vad jag är trött idag med, det går bara utför! Blir bara värre o värre. Men inte många dagar kvar på denna vecka och nästa vecka går jag em och då kan jag sova lite längre. 
 
Igår skulle ju vara min ridfria dag eftersom att Lalle vaccinerades. Men Jesper skrev och undrade om jag inte kunde komma o rida Frasse, så åkte dit och red min "lilla" pojk! Han var rätt spänd och nervös igår men fick ner honom lite på jorden. Åh vad jag sakar honom! Han är så otroligt mysig! Hade jag råd skulle jag vilja köpa honom också, ha Lalle som jag kan börja tävla nästa år och sen ha Frasse som jag måste ta det lugnare med och bara jobba med hans psyke. Vore en perfekt kombination! Skulle få tävla men samtidigt ha Frasse som jag älskar nå otroligt! Vore underbart, men de lär aldrig hända tyvärr.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0