11 september 2015

Redan? 10 dagar kvar till min 18 års dag! 
Var o red Frasse igår och i onsdags, igår gick det ju som det gick.. Var ju så stel o hade såå ont i kroppen efter dagen innan så ett tag hade jag lust o bara släppa tyglarna o ge upp! Men jag och mina stackars armar, ben, rygg o allt tog oss igenom det och idag har jag inte riktigt lika ont. Jesper stod på backen och vart tokig på mig.. Om man fick en krona för varje gång han sa mer ben, haha. 
 
Idag är det inte mycket på mitt schema, skola och sen hem och göra lite, jag vet inte vad, vi får se hur trött jag är, men ska städa lite hemma, motionera hund och sen får vi se om jag går ner till stallet och plockar lite, varit i mitt stall en gång under den senaste vecka.. Hur sjukt? Ibland är man liksom där 4 gånger om dagen! Haha en stor omställning! Men förhoppningsvis har jag snart en liten pålle står där nere att rida och ta hand om. Bara längtar efter att få komma igång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0