2 september 2015

Alltså detta känns lite sådär jätte illa! Haha det är 2 september och jag har knappt vant mig vid att skriva att det är år 2015, det är illa. Vad händer i september månad då? Många datum tillsammans med många minnen. 
14 är det 4 år sen jag tog bort min Prinsessa Lillis
21 fyller jag 18!! Ser fram emot de lite faktiskt!
26 är det 4 år sen jag hämtade hem Tura
28 har Delilah bott på Yxe Gård i ett år. Visst har jag sagt att jag sålt henne? Men det var Pauliina som köpte henne så hon bor kvar i stallet.
Jag hoppas även på att fylla på med ännu ett datum! Hoppas nämligen att jag ska hitta en häst snart så jag kan få ett nytt projekt att roa mig med. 
 
Men nu försöker vi ta en da i taget! Hur mår ni idag? Jag mår relativt bra men är så sjukligt trött och vädret gör inte saken bättre. Somnade nån gång efter klockan ett inatt och klockan ringde första gången 4:30(!!!!!!) Jag brukar alltid sätta flera larm innan jag faktiskt måste upp för jag är lite smått segstartad. Men uppstigning kl 05:00, ut o mata Frasse, göra sig iordning och åka till skolan, började 8 och har nu snart haft 3 timmar håltimme. Börjar 12.20 med bästa ämnet!! Psykologi, lätt roligaste och intressantaste ämnet i skolan och därefter sociologi men dom går lite hand i hand. Sen har jag sam och komunikation, helt ok ämnen ändå. Men nu ska jag ta och förbereda mig inför psykologin, ska försöka hinna med att blogga lite när jag kommer hem! 
Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0