4 september 2015

Jag började skriva på ett inlägg igår, sen vart jag avbruten och det hände en massa och jag kom av mig helt.. Frasse åkte igår så är nu hästlös på riktigt! Ska dock kanske åka o provrida en häst i eftermiddag, men vi får se, varit massa krångel fram och tillbaka men jag tror det är löst nu. 
Började för en stund sen, har just nu håltimme och slutar kl 17 idag. Tankarna om allt i livet just nu snurrar runt för fullt och har en sjuklig huvudvärk, får leta rätt på lite verktabletter och försöka klara dagen. Annars då? Hoppas på att hitta en häst snart så jag har något vettigt att skriva om här! Och det kliar i fingrarna efter ett nytt projekt, vill ha något att göra, att inte ha något att göra gör mig galen! Nu har jag alltid något att göra ändå men vardagen blir så tråkig, ska jag gå i skolan, komma hem och plugga, aktivera Ice och äta? Inget som riktigt låter hjärnan vila och tömmas på tankar och som ger mig energi! Vill ha en häst som står i stallet och väntar på mig, en häst att utvecklas tillsammans med och satsa mot stjärnorna, även om vi inte kommer dit men vi ska ta oss så långt som vi bara kan! Hela vardagen blir så oinspirerad utan häst. Haha snacka om en sann hästmupp! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0