Dagens ridpass

Marika var sjuk och orkade inte rida idag så efter mycket funderande kom jag fram till att jag inte bara skrittar ut då jag ska iväg imorgon och inte vet hur jag hinner rida då. Så jag betämde mig för ett pass på bana med lite bommar. Men dagens väder hade andra planer, har ju regnat på förmiddagen så banan stog i vatten. Dikerna runt ridbanan skulle behöva grävas om då dom är så igentäppta och därför kommer allt vatten ner på ridbanan. 
 
Så istället red jag ut och körde ett konditionspass. Hon tyckte det var kul att få komma ut och sträcka lite på sig. Men hon blir bara piggare och piggare för varje dag! Hopplöst fall! energin tar ladrig slut. Ingen havre till henne kan jag säga!
 
Ja hon har ett väldigt lerigt täcke, men vad ska jag säga? Hon älskar livet och älskar att rulla i leran! Haha tänk bara hur hon såg ut utan täcke??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0