Ingen provriding

Suck, efter många om och men vart det ingen provridning idag. Ska dock troligtvis åka och prova en annan häst imorgon och sedan kanske den jag skulle kollat på idag på idag på söndag istället. Blir tokig på detta hästletandet.. Vill hitta den perfekta och bara vara klar med det hela! 
Har dock stora förhoppningar på den jag ska åka och kolla på imorgon! Det är en grön 6 åring som jag ser en del poential i. Vi får ta och hoppas att den lever upp till mina förväntningar. 
Kommer jämföra ALLA hästar med Frasse.. Haha kommer inte vara lätt för dom 
stackars hästarna att jämföras med Frasse. Men kommer få vara realistik och inse
att jag inte kommer hitta en Frasse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0