Jag är här men inte här

Jag har inte sovit mycket alls inatt.. Jag sitter i skolan men kunde lika gärna vara nån annan stans, är inte alls här i tanken. Väldigt mycket tankar som far runt i huvet just nu, allt från hästköp till en massa annat som tynger mig en hel del, håller mig vaken på nätterna och tar hela min matlust, är hungrig men kan inte äta och huvet bara snurrar. Känner mig otroligt splittrad. Vet inte nånting alls och känner att jag lika gärna kunde ligga i sängen eller sitta på en stubbe i skogen. Funderar på om jag ska fråga mamma om jag kan få låna någon häst och bara ut och rensa tankarna för jag blir tokig. Ska försöka samla mina tankar lite och försöka komma med ett lite vettigare och roligare inlägg senare idag. 
 
Om bara du kunde vara här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0