Jobbigt beslut..

Jag sitter med ett rätt så tugnt beslut... Nämligen vad jag ska göra med Tura.. Hon betäcktes i år i hopp om att hon och Lajos skulle få bli mammor ihop, men hon tog sig inte. 
La ut en annons på henne i våras och trycket var så högt så jag vart helt snurrig, sen löste sig allt och jag kunde ha kvar henne ändå. Då var tanken att mamma skulle betäcka henne och så skulle jag se sen när hon var igångsatt igen hur jag ska göra med henne, men nu sket sig den planen... 
Just nu har Jasmina henne på foder så jag behöver ju inte ta något ansvar för henne. Men ska hon säljas börjar det snar bli dags för det.. Åh är så kluven.. VIll inte sälja henne och hon passar så bra på gården, men samtidigt är jag lite så att vad ska jag med henne till? Tungt beslut som jag inte vet om jag någonsin kommer kunna ta..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0