Måndag

Måndag och eftermiddagsvecka! Kan inte avgöra om Jag tycker bättre om förmiddags veckorna eller eftermiddagsveckorna! Jag älskar kombinationen! Men måste säga att det är rätt så skönt att inte behöva gå upp innan solen men ändå hinna med lite saker innan skolan börjar! Ännu bättre när man har prov, man hinner plugga på morgonen innan provet! 
 
Igår testade jag att ta några skutt på Lalle! Åh vilken känsla, även om det inte var högt alls så vart hon super taggad o bara sög tag i bettet! Så skönt att äntligen ha en häst som tycker det är roligt att hoppa! Det stod två låga hinder på banan så hoppade dom, tänkte ta mor till hjälp någon dag och hoppa henne lite mer ordentligt. Men vilken underbar häst, har ridit henne i en vecka nu och det känns redan otroligt bra! Vi kommer bli grymma ihop!
 
Imorse åkte jag hemifrån redan vid kl 10. Var så otroligt trött så duschade, gick o la mig i sängen en stund till. Sedan var det ner tills tallet och gå en liten stund med Ella och fylla vatten. Var otroligt slö imorse. 
 
Någon mer som såg månen inatt? Var så otroligt trött så ögonen gick i kors och efter en stund fick jag så ont av att sitta o kolla på den så jag la mig ner o sov istället!
 
Ella på morgonens prommenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0