Rensat tankarna

Lånade Delilah idag och red ut en sväng med Marika. Var välbehövligt! Men nu är huvet klarare och inte lika fullt på tankar. Att Ice även är extremt kelig ikväll och ligger i skrivande stund på mig i sängen och myser är ju inte helt fel heller! Hästen jag lagt bud på vart dessvärre såld idag, men då vet jag det i alla fall o slipper fundera på det. 
Imorgon är det tidig morgon igen. Så jag tänkte ta tidig kväll så jag kanske orkar beta av en massa måsten imorgon och färdigskriva några inlägg kankse? 
Känns konstigt att be om o låna hästar för att få rida och ännu konstigare att man bara kan komma hem och inte gå ner till stallet alls, att inte behöva ha med de i sin dagsplanering, det hör inte till vanligheten ska jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0