Saknar dig min ängel!

Idag är det 4 år sedan min Prinsessa fick lämna denna jord! Saknar henne så sjuktigt mycket... Jag har alltid sagt att allt händer av en anledning, jag kan inte låta bli att undra, hade jag varit här där jag är idag om hon varit kvar? Hade jag kommit längre? Eller hade jag kommit till en punkt där jag sen stannade och bara stod still? Jag har en massa frågor och jag undrar hur livet hade sett ut om hon fortfarande var med mig! Hon hade varit 11 år vid det här laget. Men med henne hade jag inte köpt Tura. Jag hade kanske inte heller suttit nu och letat häst. En massa frågor snurrar i mitt huvud... Frågor jag aldrig kommer få svar på, men jag får helt enkelt leva med dom frågorna. Men det viktiga är att min Prinsessa har det bra, hon betar på de evigt gröna ängarna och behöver aldrig mer ha ont!
 
 
 
Bilderna tagna för exakt 4 år sedan, hennes sista dag i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0