Struktur i livet?

Jag är en person som egentligen älskar att planera! Men ändå så är allt i mitt liv otroligt oplanerat och ostrukturerat! Tar dagen som den kommer och så vips så var dagen borta och hann inte ens med hälften av dagens måsten. 
 
Så nu ska jag börja planera bättre, ska jag hinna med skola, häst, hund, hem och allt som hör till livet så måste jag börja strukturera och planera allt bättre annars sitter jag snart i skiten igen med väggen framför näsan.. igen.. Så! Från och med nu, schemalägga dagarna. 
 
Känner även lite samma i ridningen, där är jag dock som bäst! Planering är otroligt viktigt så även om jag inte sätter upp veckoscheman så ska en vecka innehålla olika saker. Jag sitter inte och nöter på bommar 7 dagar i veckan eller bara kondition. Jag anser att varierad träning är bäst och ser till att få med lite av alting varje vecka. Sen är det så att är det något som verkligen måste jobbas på så lägger jag ju självklart mer vikt i de! 
 
Men nu är det slut på det röriga! 
 
Om det vore så enkelt att plocka bort stress osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0