Tidsplanering var inte min grej

Som vanligt när jag går emvecka så tror jag att man har en massa tid på eftermiddagen/kvällen. Men när ska jag lära mig att jag inte har det? Suck.
 
Kom hem och trotts hungern så hoppade jag i ridkläderna och begav mig ner mot stallet! Hämtade in Lalle och gjorde iordning henne på en gång. Satt uppe i sadeln 18.50. Stackarn som stått fredag, lördag och måndag var en exploderande bomb idag. Hon var väldigt pigg men helt ok ändå i söndags men med vilan igår vart det lite mycket tror jag! För idag studsade vi och stod på två ben och lite allt möjligt. Men efter mycket delade åsikter om livet och när vi båda var genomsvettiga så klickade det tillslut och hon gick riktigt fint! Speciellt i galoppen. 
 
Men har en massa energi så ska sätta mig och leta inspiration och försöka skriva lite inlägg åt er. 
 
Ha en bra kväll!
 
Blir inga bra bilder på nånting alls i mörkret! Började rida när det var ljust men som tur var så kom mamma ner när det började mörkna på och tände åt mig, annars hade vi fått rida i totalt mörker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0