Tisdag

Hej på er! Tog mig en sovmorgon idag, trotts att jag var otroligt trött så vaknade jag med ett litet leende på läpparna. Hade en bra kväll igår. 
Trotts trötthet så är det bara pepp musik i lurarna och hjärnan går i 310. Ibland behöver man bara släppa allt för en kväll och bara ha roligt med en bra vän!
 
Skulle ha ridit imorse men eftersom att jag tog sovmorgon så var jag bara ner och tog av Lalle täcket och släppte ut Ella. Så den tar vi i eftermiddag. 
 
Men först! Skola! Men idag ska jag försöka lägga lite tid på bloggen, är så taggad på livet idag och inspirerad så ni anar inte. Länge sen jag kände mig så peppad. Ska även fota Lalle lite om det inte hinner bli för mörkt bara. 
 
Ha en bra dag och hoppas ni mår lika bra som jag gör idag!
 
Haha denna är så klockren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0