Byte av bloggportal?

Hej! 
 
Denna underbara soliga dag (fast njaa) beörjade med att jag klev upp och släppte ut hästarna i det "vackra" vårvädret. Tittade ut på Lalle och Lajos för en stund sedan och båda ser mindre taggade ut.. Ikväll lär jag ju hänga täcken på tork för det är inte lite det regnar. Tar just nu en liten paus i pluggandet och läser lite bloggar och uppdaterar er här! Lalle får nog vila idag, vi båda kan behöva lite återhämtning och vädret suger rent ut sagt! Åh vad jag längtar tills jag har körkort och bil så jag kan lasta Lalle och åka till ridhuset! Men men. TUra skulle behöva skrittas så det är väll bara att klä sig varmt och skritta henne.. Ska även hålla lite lektioner idag, yeey. Haha åh vad jag känner mig taggad till livet just nu.
 
Som rubriken lyder. Funderar på att byta bloggportal. Har varit in och kollat nouw.com och deras system verkar riktigt smart för att inte tala om hur enkelt det är att fixa designen! Självklart kommen mitt domän (juliettes.nu) flyttas med. Men sen är jag lite vane människa och har haft blogg.se i så många år så det känns ju nästan lite hemskt att byta. Som jag skrev till Jonas (som fixade mitt domän och kommer få fixa så det följer med) "Jag känner mig som en gammal människa som klagar på teknikens utveckling". Men det ska nog gå bra.
 
Valparna har sprungit runt och busat som galningar idag. Smoothie gick hem för en stund sedan så nu sover Ice och Dina som stockar. Jobbigt att leka ju.
 
Kolla Ice reaktion, tittar på valparna och sen bild nr 2 "dom finns inte, din finns inte, don finns inte".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0