Det blir en flytt

Nu har jag bestämt mig för att flytta bloggen men väntar tills Jonas har tid att fixa domänet. Men om det är krångligt att ta sig in här vid något tillfälle så får ni titta in senare för då är det nog mitt i flytten. 
 
Usch vad hemskt väder det är. Mina hästar fick vila. Hade ingen inplanerad vila denna vecka så dom fick en oplanerad vila idag. Jag har inte insläpp men hjälpte till och tog in Tura, Lalle och Lajos. Skulle ha masserat Tura med arnika men det hade regnat igenom hennes tjocka täcke hon fick ha idag så hon var blöt.. Så tant fick en pjamas på sig och in i boxen och äta mat. Lalle tog jag av ena täcket och hängde på tork. Nöjda hästar som fick komma in tidigt från det äckliga regnet och så fick dom lite extra hö. 
 
Nu ligger jag i soffan med två trötta hundar och bloggar och pluggar. Blir en tidig morgon men ska försöka plugga så länge jag orkar, Jesper kanske till och med sover borta inatt så jag får vara ifred med plugget hela kvällen.
 
Tura igår kväll. 
 
En blöt Brunte som också var nöjd att få komma in från regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0