God morgon

Åh vilket härligt väder vi har! För tillfället i alla fall. Jag tar tillfället i akt att avnjuta min frukost ute på trappen. Otroligt härligt och lugnande vilket kan behövas efter gårdagen som jag inte ens tänker försöka förklara. Suck... Men ny dag, nya tag. 

Lalle ska longeras och Tura ska vila men ska ta in henne o försöka få av henne lite mer vinterpäls och massera henne lite. Ikväll ska jag träna Jasmina och Delilah och så ska hundarna få sig lite promenader. Ice har fått ta det lite lugnare ett litet tag nu men nu är det dags att ta tag i hennes hårdträning igen! Speciellt med tanke på att det är utställning i maj. 

Ha en underbar dag så hörs vi senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0