Lördag

En väldigt grå lördag måste jag säga.. Det har tillochmed snöat i Örebro, jag är mindre nöjd. 

Vad som skulle bli en lugn kväll hemma vart en kväll/natt på ritz där Samir och Viktor uppträdde. Var otroligt lite folk men alla var på studentkryssning så var väll därför. Efter att dom varit på scen kom några killar som var där med dom ner, bland annat Nicholai Von Benzon Hollesen, haha av alla människor liksom. Hade nog aldrig tänkt på att det var han om inte det var så att Jesper och han känner till varandra då båda tävlat en del. Men men. Vi vart i alla fall bjudna på efterfest med dom men av lite olika skäl valde vi att gå hem istället. En grym kväll var det i alla fall!

Men nu vill jag bara åka hem och pussa på mina hästar! Jag älskar utekvällar och stadslivet men det är kul en stund, sen vill jag bara tillbaka till mina djur, dom ger mig 100 gånger mer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0