Monday

Ni anar inte hur härligt det var att kliva upp imorse och gå ner till stallet för utsläpp och mockning när solen sken. Hur härligt som helst! Nu är jag dock inne i Örebro och jag kan säga att vädret är väldigt grått och tråkigt här inne, haha alla tittat lite snett på mig när jag går med solglasögon på huvudet. 
 
Mockade som sagt boxarna imorse men hann inte med att göra mer, så i eftermiddag ska boxarna fyllas på med strö, vatten och mat göras iordning och så ska Lalle ridas. Hade lite funderingar på att rida ut på damen idag men trotts de fina vädret så blåste det endel hemma så hon får nog ett pass på ridbanan med henne idag och så tar vi uteritten någon dag när det inte blåser så mycket. Är så härligt att rida henne igen, nu ska bara jag hitta tillbaka till min egen ridning, balans och följsamhet. Såg bilderna från igår och hade lite lust att gräva ner mig. Men övning ger färdighet så är bara att hoppa upp och börja jobba på det igen. Suck, jag som kände att jag började komma rätt långt i min egen ridning innan uppehållet.
 
Jag menar, hur härligt är inte detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0