Nästan fredag

Hello!
 
Åh jag sprudlar av energi, vet knappt vart jag ska ta vägen, eller inte riktigt va? Lite raka motsatsen faktiskt. Jag måste säga att jag är lite stel i kroppen då jag red två hästar igår. Usch vad man tappar mycket när man inte rider på ett tag, det är helt hemskt. Red först en liten stund på Lalle då Jesper vart inringd på jobb och inte kunde ta henne. Det var lite blandade känslor måste jag säga. Otroligt härligt att få sitta på Lalle igen och hon var riktigt fin och härlig! Men jag själv kände hur otroligt mycket jag har tappat och kände mig inte alls nöjd med min egen ridning. Händerna och skänklarna var lite all over the place, balansen var verkligen inte på topp och musklerna i kroppen ska vi inte ens börja prata om. Men som sagt, Lalle var jätte duktig trotts ringrostig ryttare. Efter Lalle tog jag och Marika en skrittur på Tura och Lajos, väldigt mysigt att bara komma ut och skritta och prata. 
 
Idag ska Lalle ridas ut och Tura vila. Ser fram emot att komma igång med båda hästarna igen! Jag saknar verkligen att rida Lalle och hoppningen ska vi inte tala om. Men Jesper sa det att planen är lite att jag snart ska få börja rida lite igen och vi hjälps åt med henne. Men fram tills dess får jag börja träna så jag har lite stabilitet i kroppen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0