Ny vecka

Hej på er!
 
Ny vecka, nya tag. Eller vad säger ni? Jag måste säga att jag mår otroligt bra. Just nu har jag en liten paus från allt det jobbiga och mår riktigt bra för att vara jag. När jag ledde Lalle till hagen igår insåg jag det, jag är lycklig på riktigt, jag kände ren lycka! Det var så länge sen så jag trodde knappt att den känslan fortfarande existerade. Så till alla er där ute som lider av deppressioner och gjort det i lika många år som jag har gjort eller till och med fler, det finns hopp, det kan faktsikt bli bättre! Nu kommer jag att få bakslag snart men det är ett enormt steg i rätt riktning. En stor faktor just för stunden är nog det fina varma vädret. 
 
 
Idag då? Har håltimme just nu innan spanskan och sen slutar jag 13:55. Då bär det av hemåt mot mina hundar och mina fantastika hästar. Tura ska pysslas om och ev ridas och Lalle ska longeras eller ridas ut. Hur resten av hennes vecka återstår att se, måste prata med Jesper hur han tänkte rida henne. Hoppas att det fina vädret håller i sig! Dagar som denna som jag älskar att ha djur.
 
Efter stallet blir det promenader med hundarna, funderar på att ta Diana på promenad ensam i koppel idag. Brukar annars ta Ice i koppel och Diana lös, men hon behöver dels träna på att komma bort från mamma och koppeltränas lite mer. Ice verkade lite stel imorse, tror hon har träningsvärk efter gårdagens cykeltur. Haha ingen av oss är vana vid det, jag har så ont idag i benen, inte träningsvärk men har problem med knäna och när jag cyklar anstränger jag dom på ett sätt som gör att jag får otroligt ont. Har pga det nu spänt benen och försökt avlasta mina knän så nu gör allt ont, haha.
 
Ha en underbara dag i det fina vädret!
 
Otrolitg vad snabbt dom växer! Känns som att detta var igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0