Nytt bett

God morgon tänket jag skriva men klockan börjar snart bli lite väl mycket för morgon.
 
Sitter nu i vardagsrummet med datorn i knät och pluggar, eller ja försöker plugga men hur lätt är det när man har två busiga terrier valpar som låter som att dom tänker äta upp varandra? Haha dom är bara alldeles för söta. Vad händer idag då? Försov mig imorse och när mamma ringde och väckte mig hade jag en huvudvärk som heter duga, det kändes som att någon snurrade på hela rummet samtidigt som den slog mig med en stekpanna i huvudet.. Mindre skönt ja! Men jag slängde i mig lite alvedon och släppte ut hästarna och gick hem och la mig på soffan, försökte ta mig till skolan men värken vägrade ge sig.. Nu snurrar det inte längre men gör otroligt ont så fram hit i detta inlägg har jag tagit fem pauser eller nåt.
 
Jesper ska rida Lalle idag igen. Hon börjar bli riktigt fin nu! Igår testade vi även ett nytt bett på henne. Hon är så otroligt känslig i munnen så hon fick testa nova bett igår. Det funkade riktigt bra faktiskt, hon verkade trivas riktigt bra på det bettet. Haha en vän till mig är westernryttare och rider på stång och skickar nu och då bilder på betten, så jag kunde inte låta bli att skicka på novabettet med texten "Har skaffat mig ett nytt värstingbett" och fick då till svar "Köpt tuggummi?! ;)". Haha lite humor får man ju ha. Om jag orkar ska Tura skrittas idag, annars är det inte hela världen om hon vilar och går imorgon istället. Äntligen verkar det gå åt rätt håll med hästarna. 
 
Ha en bra dag!
 
Jag köpte bettet på hööks för 349kr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0