Räserhästen

Halloj!

Pga ändrade planer fick mina hästar vila idag. Vi fick plötsligt världens tidspress så Jesper red Delilah medan jag mockade. Men igår fick Lalle sig en uteritt. Haha rubriken sammanfattar nog ridturen. Hon var super taggad och allmänt glad på livet. Dock hade vi lite olika åsiker om hastigheten, haha. Vid varje galoppfattning var dom första sprången en Lalle arg som ett bi och skutta o hoppa, "mamma jag vill galoppera" jag svarade då "ja men galoppera då, du får galoppera". Den diskussionen hade vi fem språng innan hon insåg att hon fick galoppera och då gick över i en härlig rullande galopp. Så underbart att komma ut på henne igen. 

Som sagt fick dom vila idag men imorn blir det andra bullar! 

Dreglet i ansiktet säger nog en del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0