Sjuk

Skulle slänga in ett inlägg till igår men jag var så trött så jag tvärdeckade på soffan. Är jätte febrig och världens trevligaste förkylning har brytit ut. Så kan det gå. 
 
Idag har jag försökt att ta det så lugnt som möjligt för att bli frisk. Lalle fick löshoppa då hon verkligen måste få göra utlopp för all sin energi men jag orkade verkligen inte hoppa upp. Tura fick en sväng i skogen med hennes nya medryttare på ryggen. Imorgon tar jag henne en sväng och Lalle får vi se, allt beror lite på hur jag mår. Mår jag lika dåligt imorgon longerar jag henne bara men mår jag bättre ska jag rida ut och konditionsträna om det inte blåser storm, vilket det gjort de senaste veckorna och det är då mindre kul att rida ut på en överladdad häst där explotionsrisken är hög. Men så allt beror lite på hur jag mår imorn. 
 
Ni får ha en trevlig kväll! Nu ska jag koka lite te och gräva ner mig i soffan och vänta på Jesper som kan komma allt från nu till kl ett inatt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0