Back to school

Hej på er!
 
Skolan började igår, det är med blandade känslor jag ger mig in på mitt fjärde och sista år på gymnasiet. Jag är extremt skoltrött och sommarlovet hade kunnat få vara några veckor till men å andra sidan ju snabbare skolan börjar ju snabbare kan den sluta, haha. Det positiva är att det endast är intressanta ämnen detta år förutom svenska och naturkunskap. 
 
Jag har även lite nyheter. Tura är såld. Jag trodde faktiskt aldrig att den dagen skulle komma men den kom tillslut den med. Hon bor dock endast ett par km härifrån så jag vet precis vart hon hamnat och det känns riktigt bra. Men en ut en in ellerhur? Man kan ju inte ha en tom box! Så Istället för Tura har jag blivit med en ponny. Jag har presenterat henne här tidigare. Det är en av ponnysarna som jag har här för inridning, en riktigt trevlig dam med massor av potential. Ska berätta mer om Sally vid ett senare tillfälle men ska på en gång nämna att jag ska rida till henne för att senare sälja henne. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0