2 februari 2016

Hej!
 
Usch Sveriges härligaste virus det här! Mamma är ju i så mycket sämre sick än vad jag gjorde ju hennes stallsysslor igår. Jag kunde inte ha haft mer otur kan jag ju säga.. Det vräkte ner snöblandat regn under hela ridturen, jag var dyngsur och iskall när jag kom hem. Mindre bra med detta virus. Idag är jag då sämre än igår men idag skulle Turas nya medryttare komma hit och hon är inte så van vid rutinerna i detta stallet så då skulle jag vara med och visa henne och även rida med henne då hon inte känner till ridvägarna. Nu känner jag för att lägga mig under täcket och aldrig kliva upp igen.. Men men bara le och se glad ut.
 
Imorgon bitti ska jag upp 6:45 för att ta ut hästarna innan jag åker till läkaren för att få ett läkarintyg till skolan. Jätte taggad är jag! Om jag orkar ska jag även ta en närmare titt på hur Lalle rör sig imorgon och eventuellt longera henne lite om hon rör sig bra. Minns inte om jag sa det men hon satte brodden i benet häromdagen, det vart bara ytligt men hon har varit tydligt besvärad av det så har låtit henne vila och bara tvättat såren.
 
Just nu sitter jag och importerar bilder till datorn på valparna som jag tog igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0