Friday I'm in love

Gav mig själv en smygstart på lovet. Försov mig imorse och efter lite velande sjukamnälde jag mig och tog tag i lite här hemma. Tvättade sista maskinen med tvätt och vek undan all ren tvätt. Har ängat större delen av dagen hos valparna dock, dom har varit ute, busat en massa och tikarna har även varit uppe hos mor och far idag. Har även ridit Lalle idag! Nu är vi fit for fight igen. Första 10 minuterna bråkade hon en hel del med mig. Haha hon började ridpasst bra... hoppade upp och gick ca 5 steg och så stod hon på bakbenen... Det börja bra med andra ord. Men efter 10 minuters bråkande så gick hon sen som en klocka! Hur fin som helst.
 
Åh vad bra livet går.. I skrivande stund pratar jag med mor... Lalle har trampat av sig ena bakskon.. Får väll rycka andra imorgon.. Problemet är att det är lite halt på ridbanan och eftersom att hon reser sig så är jag rädd att hon ska tappa fotfästet och gå okull.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0