I'm back baby!

Hej på er!
 
Jag har på sista tiden varit väldigt omotiverad till allt. Skolan har sugit ut all kraft och livslust ur mig. Sen var jag hemma förra vecka och bara vilade upp mig och gjorde inte så mycket mer än att gosa med valparna och göra det mest nödvändiga och det behövde jag verkligen! Tog sen tag i Lalle på riktigt i söndags. Hon vart ju svullen i ena bakbenet men vart ju snabbt bra. Efter det har jag inte fått igång henne riktigt, har ridit och longerat henne lite nu och då men inte fått någon rutin alls i det hela. Men i söndags tog jag tag i henne och nu går det framåt. Hon är riktigt fin jämfört med innan svullnaden nu har hon börjat jobba och tänka lite, nu jobbar vi på att hon ska orka bära sig själv. 
 
Ska förklara lite bättre och mer ingående en annan gång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0