3 mars 2016

Oj vad tiden flyger iväg! Redan torsdag, eller ja redan mars. Känner att jag inte riktigt hänger med här. Valparna är nu klara för leverans. Alla klarade besiktningen utan problem! Eller ja Billie Jean "Astrid" ska inte flytta än på ett tag så väntar med besiktningen av henne. Dom var så duktiga. Gjorde lite ont att få chippet bara men den smärtan gick över snabbt. 
 
Nu sitter jag i skolan, slutar 12:30 och då ska jag till apoteket och plocka ut ett recept och även köpa avmaskning till valparna. Sen hem och fixa stall, städa valplådan, plocka iodning papper och vid 18 kommer det en familj som ska titta på lilla Ghost, så idag flyttar kanske min lilla pojke. 
 
Det har hänt lite sen denna bilden togs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0