Fullt ös medvetslös

Usch va tiden gåt fort och det händer så mycket så jag hinner knappt blinka. Idag fick Tura lite laserbehandling av Lotta. Hon är så söt för så fort hon slår igång lasern så sänker Tura huvudet och börjar sova. 
 
Om en vecka flyttar Billie Jean "Astrid" tänk att vi redan kommit hit, känndes som jätte länge att ha henne en hel månad extra. Men nu är vi även här. I veckan ska även Lalle sparkas igång efter lite skador och vila. Ska bli skönt att få igång henne igen. Saknar ridningen men med facit i hand har jag behövt denna paus, eller i alla fall en del av den. 
 
Mer då? En hel del plugg och just nu är lägenheten ett enda flyttkaos då jag helt plötsligt av olika anledningar fick en "rumskompis". Inget som gör mig något för tillfället men ni ska se hur det ser ut.. kartinger överallt, en halv soffa extra mitt i vardagsrummet och en massa blommor överallt. På det har jag helt plötsligt tre extra katter hemma. Haha ska bli skönt att få ordning i röran och bara få andas lite. Bra tajmat med lov nästa vecka.
 
Diana fick följa med oss till stallet igår. Blir nog en bra stallhund det där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0