God morgon!

Jag sitter på plats i skolan och har varit det sedan 7:50 fast jag börjar inte fören 8:50, men Jesper var hos mig och skulle in så tidigt så då åkte jag med honom. så veckans näst längsta skoldag har jag nu framför mig, dock ska jag gå lite tidigare då jag ska till veterinären och besiktiga valparna, så håll tummarna för att det inte är några fel på dem. Efter det är det det gamla vanliga, stall, plugg och så ska jag dammsuga och städa lite då det kommer en familj och kollar på Ghost eller Trasan som han blivit att heta. Så imorgon kanske han flyttar. 
 
Det är lite skönt att valparna ska flytta, att få lägga fokus på min valp och inte ha 5 små monster. Men ni anar inte hur tråkigt det är att dom ska flytta! Dom är ju mina barn!! Hur ska detta gå? Folk kan ju inte bara komma och köpa mina barn sådär! Just lilla Trasan har jag även fastnat väldigt mycket för, dels för att han har en så underbar personlighet och delvis för att det ett tag såg ut som att Jesper skulle ha honom och då vande jag mig vid tanken av att han skulle vara kvar i närheten. Usch detta var verkligen inte lätt kan jag säga.. Men bara bita ihop och om några år slutar jag fästa mig så vid dom, nybörjarmisstag antar jag. Nej men skämt åsido, alla valparna kommer få jätte bra hem och kunde inte vara nöjdare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0