Lediga dagar i solen

FInns det något bättre? Har varit ute på en tur i skogen på Tura med Marika och Lajos. Så härligt med detta underbara väder. Lalle verkade lite hängig, hon hade inge feber dock men jag tar hellre det säkra före det osäkra så hon får vila idag. Hon har blivit av med täcket och hon och Lajos går nu och betar grönt gräs i ett par timmar. 
 
Just nu sitter jag på trappen i solen och läser lite bloggar och bara suger åt mig sol, värme och inspiration. Jag är verkligen ingen vintermänniska, trivs tusen gånger bättre i solen. Nu har jag inget mer att göra idag merän att vi ska iväg och äta då min faster fyller 60 år idag. 
 
Ha en alldeles underbar dag i det vackra vädret!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0