Long time no see

Ja här ekar det tomt. Men har haft otroligt mycket de senaste veckorna.. Alla uppgifter som skulle göras klara och lämnas in. Men imorgon har jag mitt sista prov för detta år, muntligt prov i matte. Wish me luck! Men det ska nog gå bra.
 
Hästarna har fått sig en kort vila, eller Tura har hållts igång lite då jag har medryttare på henne så måste hon ju hållas igång. Lalle däremot har fått gå och äta gräs och bara vara. Men nu i veckan ska jag ta tag i dom igen! Vet ej om det blir imorgon då jag inte tror att jag hinner men annars blir det på torsdag. Har varken orkat eller haft tid, varit helt hjärndöd senaste 10 dagarna. 
 
Här kommer även resultaten från utställningen i Oxelösund den 21 maj. 
 
Orions Ice at Crystal Ice: 
2:a consulationclass
 
Crystal Ice Dirty Diana:
2:a valpklass
3:a juniorhandling med Jasmina
 
Crystal Ice Smooth Criminal:
3:a valpklass
1:a barn med hund med Sofia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0