Lösgörande ridpass

Idag har det varit kallare än tidigare i veckan, en stor besvikelse och väderprognosen ser inte så ljus ut den heller. 
 
Slutade skolan vid 12:30 idag. Åkte hem och åt pizza som mor hade köpt med sig och efter det satte vi oss på altanen där jag tillslut tvärdeckade och sov nog en timme i alla fall. Haha är så trött så det är helt sjukt. 
 
Turas medryttare var här idag så jag behövde inte rida henne. Lalle fick sig ett lösgörande joggingpass. Tanken är att Jesper ska rida henne fredag o lördag och så ska hon ju på pay and jump med honom på lördag. Tänkte därför att det passade bra med ett lugnare pass idag. Hon skötte sig för det mesta riktigt bra och var riktigt fin men hon hade sina stunder när hon tjurade ihop sig rejält. 
 
Lalle var så söt när hon fick på sig flughuvan. Hon gick och såg ut som "mamma hjälp jag ser inget, jag är blind!". Haha så underbart söt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0