Morgonpepp

Hej på er!

Klockan ringde tidigt imorse. Hade det sista skriftliga delprovet kvar att göra i matten (läser ju matten hemifrån och får skriva proven när jag själv vill) så fick vara på skolan vid kl 8. Jag har ingen aning om hur det gick. Ska jag vara ärlig har jag inte pluggat alls... Jag hade ingen aning om vad provet ens handlade om förens igår kväll.. Gott folk, gör inte som mig! Men läste igenom två av tre kapitel igår och svarade faktiskt på det mesta. Som tur är min lärare rätt så snabb på att rätta så borde få resultatet idag så jag i alla fall har några dagar på mig att åtgärda problemet. Nu har jag bara ett muntligt matteprov kvar, sen är jag klar med matten hoppas jag. 
 
Nu sitter jag i skolan läser lite bloggar och väntar på maten(?). Haha klockan är halv 10 och jag väntar på lunch, men har inte ätit något idag (som vanligt då) och idag är jag otroligt hungrig. Har faktiskt ingen aning om när maten kommer men jag sitter på första parkett för att se när den dukas fram, haha. Måste säga att jag är ovanligt pigg idag, kan inte påstå att jag la mig tidigt igår kväll men konstigt nog är jag inte speciellt trött alls. 
 
Jag börjar 11:30 och tills dess ska jag försöka skriva lite blogginlägg och plugga. Helt sick hur kort tid det är kvar på denna termin. Jag räknar ner dagarna till den 24 när allt ska vara inlämnat... 6 dagar?!?!... Nej jag ska inte gripas av panik. Men jag känner att jag nog ska avsluta detta inlägg nu på en gång och börja plugga. 
 
Denna går på repeat just nu. Grymt bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0