Nu får man försöka gå vidare

Hej!
 
Jag begravde min kära farfar igår så jag orkade inte ens ta fram datorn igår. Det var en jätte fin begravning och jag och mina systrar sjöng en låt på begravningen. Det var hemskt jobbigt men han somnade in fridfullt och hans tid var kommen. 
 
Idag är det en ny dag och nya tag. Jag tog sovmorgon idag, var välbehövligt. Lalle har fått vaccin. Hon skulle ha det nu i maj och ville ha det gjort innan pay and jumpen. Jesper åkte just till jobbet och jag sitter här i soffan och är allmänt seg. Idag ska hundarna motioneras, Tura ska ut och så ska jag träna Jasmina och Delilah. I övrigt en väldigt lugn dag, ska nog försöka plugga lite också. 
 
Ha en fortsatt trevlig dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0