Skriver halvt i sömnen

Åh vad jag är trött. Jag sov mindre än fem timmar inatt och klockan ringde 6 imorse. Lagom trött och sliten. Var in till skolan och skrev nationellt prov och hade sociologi. Var sedan förbi hm och plockade upp en sak åt Wilma och sedan hemåt. 
 
Hästarna sov ute inatt så jag tyckte att stackars Lalle som inte förstod vad som hände igår kväll kunde få ta det lite lugnt. Så jag longerade henne en liten stund och bara lät henne bara mjuka upp kroppen. Efteråt fick hon komma ut naken en liten stund. Haha hennes första reaktion var "ÅHHHH inget täcke!", hon rullade sig och var så nöjd. Sedan stegar hon fram till mig och ser helt plötsliggt väldigt missnöjd och fundersam ut. Jag konstaterade tillslut att hon vart väldigt frustrerad på att insekterna nu kunde sätta sig på henne. Haha aldrig har jag träffat en häst som har dom reaktionerna över att bli av med täcket. På väg hem från stallet fick hon sen på sig sitt täcke igen. 
 
Efteråt hopptränade jag WIlma och Brunte. Dom var sååå duktiga, dom gör enorma framsteg ihop! Mockade ur boxarna och pratade en stund med Turas medryttare som var här idag. 
 
Vet inte om det syns i mitt skrivsätt men är så trött att ögonen går i kors! Ska ta och lägga mig tidigt och sova så länge jag kan imorn. 
 
Ha en trevlig kväll så hörs vi imorn!
 
Nedan ser ni Lalles reaktion! Haha så söt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0