Strukturera och planera

Nu börjar detta skolår närma sig sitt slut. Jag har en del uppgifter och prov som ska vara gjorda innan den 24/5 för det är sista dagen att lämna in uppgifter för att lärarna ska hinna rätta. Jag har skjutit fram en hel del uppgifter men tyvärr börjar det hinna ikapp mig nu. Med 8 dagar kvar och min ostrukturerade vardag, hur ska det gå? 
 
Har nu bestämt mig för att den 24/5 ska alla mina uppgifter vara inlämnade! Så jag har nu skrivit upp allt som ska göras och bestämt vilka jag ska börja med och när alla ska vara klara. Nu ska detta gå! Nu får vi hoppas att jag verkligen klarar av att hålla detta för det blir väldigt tight, det är i princip en dag per uppgift så det gäller att vara facuserad. Då är det även utställning på lördag och eventuellt skulle jag träffa en vän på lördag kväll. Utställingen ska jag åka på, det är inget jag tänker missa, dels för att jag får betala ändå och dels för att det är viktigt för mig att få ut hundarna nu igen. Speciellt valparna då detta är enda chansen för att ställa dom i valpklass och jag vill gärna ha dom meriterna (om det blir några haha). 
 
Nu är det slut på sovmornar, slöa dagar och skjuta upp plugg. Nu SKA detta göras! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0