Svar på kommentar

Julia  ([email protected]) om Svar på kommentar:
Okej, de lät så, som du skrev.
Man kan inte böja bort de! Eller rida bort de! De måste knakas bort!! Och jag lägger mig i för att jag tycker synd om hästen, inge annat!

SV;
Jag har inte sagt att man kan rida bort de! men asså du vet ju inte riktigt vad de e för du ahr inte varit här och sett felet osv... men om du bara ska hålla på och klaga så kan du lika gärna sluta kommentera! och om du inte kan låta bli när du läser va jag skriver så behöver du inte gå in på min blogg!

Kommentarer
Postat av: Julia

Har inte sagt att du sagt de heller. ;)

Jag bara påpekade de!

Och jag behöver inte se problemet för att fatta att hästen behöver en kotknackare, när hon har låsningar! Jag klagar inte! Jag försöker hjälpa hästen o dig!

2011-08-07 @ 18:16:54
Postat av: jessica

sv;åh tack :)

2011-08-07 @ 19:23:08
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Amanda V

skriver den här kommentaren t dig julia.



vrf MÅSTE det vara just en knotknackare!? om det nu e en låsning kan en kiropraktor komma o kolla elr nå sånt ! men det bestämmer väl endå erika ? elr??



o hennes tränare vet kke exakt vad hon håller på med så då behövs det ju it nån knackare ! Jag vet att du gör det för hästen men hur vet du om erika it vet vad hon gör för det är hennes häst o hon försöker ju få henne bättre. SÅ LÄGG DIG IT I! låt erika sköta det här på egen hand hon vet vad hon gör :) (förlåt om ja låter sur e it meningen)

2011-08-08 @ 21:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0