dag 14

Mina framtidsplaner


Ja mina framtidsplaner ändras ganska ofta men säger hur de ser ut just nu.

Lillis:
Jag ska ta grönt kort o ryttarlicens o Lillis ska få sin grundvaccination o så ska jag träna med henne o börja tävla i augusti när grundvaccinationen är klar.
Jag ska även färdigutbilda henne i western (vilket kommer ta ett tag eftersom att vi bara är i början av "utbildningen")

Timo:
Jag ska ta hit hon som jag skrev lite om i DEHÄR inlägget och förhoppningsvis så kan hon säga vad vi ska göra för att bli av med problemet eller iaf hjälpa oss endel med de. Sen så ska jag börja träna honom i både hoppning o dressyr (han kan båda men har inte gjort de spec mkt på ett bra tag med tanke på tyggen) o så börja tävla honom. Att tävla honom ligger långt fram i tiden då de kan ta flera år att bli av med problemet om han nånsin blir av med de.

Men de va lite om mina framtidsplaner.


Bild på mina hästar<3 bilden är tagen när dom kom. Timo har oxå fått mer muskler sen han kom<3


Kommentarer
Postat av: jessica

sv; okeej ja det blev röd/brunt :)

2012-02-19 @ 16:44:36
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0